رویدادها آرشیو خبر ها
پیرلو : هیچ اعتقادی به خط حمله ندارم ! پخمه هایی در دفاع نمی خواهم

پیرلو : هیچ اعتقادی به خط حمله ندارم ! پخمه هایی در دفاع نمی خواهم

در این قسمت، بخشی از کتاب اندره ا پیرلو سرمربی جدید تیم یوونتوس را برای شما گلچین کرده ایم که به شناخت بهتر او و یوونتوسی که مد نظر پیرلو می باشد، کمک خواهد کرد.

 

بازگشت به سری آ سخت بود ولی در طی این سالیان، آن خشم خالص به چیزی بیشتر مثبت تبدیل شد. حالا دیگر هیچ جایی برای خجالت وجود نداره (یوونتوس تاوان داد) . آن موارد منفی همه پاک شدند و نتیجه شد انفجاری که با خودش چیزی استثنایی به ارمغان آورد.

 

در ادامه:

 

آن (سقوط به سری بی) بیگ بنگ بیانکونری بود. خلقت دنیایی جدید که از دنیای قدیمی فرود آمد. یوونتوسی بودن یعنی حمل افتخار و شکوه با خود تا آخرین لحظه، همانطور که پرزدینت آنیلی می گفت.

 

وی در بخش دیگری گفته:

 

بزرگترین اشتباهی که مدیران عامل بعضی باشگاه ها انجام می دهند، درک نکردن اهمیت دفاع هنگام جمع آوری تیم است. اسم های بزرگ باعث بلیت فروشی می شوند ولی آن لعابی که پشت سر آنها هست چیزی است که حقیقتاً باعث پیروزی در بازی ها می شود. دفاع مهمترین بخش یک تیم است، در اصطلاحات نظامی، موفقیت در منطقۀ پشت جبهه شروع می شود. به عبارت ساده تر، تیمی که کمترین گل را می خورد بازی را پیروز می شود. اگر من مدیرعامل باشگاهی بودم، هیچ وقت تیم را حول ستارگان خط حمله و پخمه هایی در خط دفاع نمی ساختم.

 
ارسالی از فراز بزرگ نیا 
انجمن تخصصی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: